In gesprek met Vincent

Vincent Truyens uit Brussel is jong, ambitieus en streeft naar een gezonde klantrelatie. Hij werkt nu ruim een half jaar in het sales team van ASSA ABLOY Global Solutions Benelux voor de Belgische markt. Volgens Vincent is “learing an everyday process”. Wie is hij?

IWelkom bij ASSA ABLOY, Vincent! Vertel eens iets kort over jezelf.

Lacht - Ik ben dus Vincent, 24 jaar en ik kom uit Brussel. Na mijn studie in Marketing heb ik een jaar gereisd in Australië. Deze ervaring heeft mij veel gebracht: openheid en zelfkennis. Dat helpt mij veel in mijn dagelijkse leven als vertegenwoordiger.

Waarom werken in de wereld van toegangscontrolesystemen voor de hospitality branche?

Mijn vorige ervaring als vertegenwoordiger was in de retail sector. Ik wist eigenlijk niet wat ik kon verwachten van de hotelwereld. Ik ben er achter gekomen dat hotelbeveiliging heel interessant is en dat ik met veel verschillende mensen te maken heb; van hoteleigenaren, General Managers tot engineers. Ik ben jong en leergierig, dan is dat toch geweldig!

Je werkt nu een half jaar bij ASSA ABLOY, hoe is dat?
Voor mij is dit nu een perfecte baan. Ik krijg elke dag meer en meer verantwoordelijkheid. Werken bij een multinational is geweldig, terwijl je op kantoor ook een gevoel van een “familiebedrijf” ervaart.

Welke beveiligingsoplossing van ASSA ABLOY is volgens jou een absolute must?

Mobile Access! Het is de toekomst. Hotels krijgen hierbij de mogelijkheid om een eigen “Loyalty Program” te ontwikkelen voor meer gastbeleving en klanttevredenheid. Sloten van Vingcard zijn al jarenlang erkend en dat gaat niet veranderen!

Wat betekent security voor jou?

Ik denk dat thema veiligheid voor hoteliers een heel belangrijk punt is. Neem een voorbeeld aan Sheraton Schiphol, een hotel met meer dan 500 kamers waar iedereen binnen kan komen wandelen en waar honderden personeelsleden werken. Bij grote hotels is het heel belangrijk om specifieke toegang te geven aan de juiste personen. Sommige kleine hotels met enkele kamers werken nog met gewone cilindersleutels, omdat zij meer overzicht hebben en het personeel goed kennen. Eigenlijk ontkom je er niet aan om een RFID toegangscontrolesysteem te hebben.

Waar haal jij je voldoening uit tijdens je werk?
Eerst en vooral moet ik een eerlijk en open gesprek voeren met klanten. Dat is de eerste stap van een gezonde klantrelatie. Ik voel mij pas voldaan als ik de perfecte en op maat gemaakte oplossing aan de klant heb gegeven. Het is niet altijd makkelijk indien je jong en nieuw bent. But Learning is an everyday process !