Ontmoet Bjorn Willemse

Hij was professioneel ijshockeyer, maar is bevangen van elektronisch sluitwerk. Ontmoet de sportieve Bjorn Willemse, account manager ASSA ABLOY Global Solutions voor de Nederlandse markt.

Vertel eens iets over jezelf Bjorn…

Momenteel woon ik in Tilburg met vriendin Serien en zoontje Vin. Ik ben 35 jaar en ik werk nu een half jaar als account manager voor ASSA ABLOY Global Solutions Benelux waar ik verantwoordelijk ben voor de Nederlandse markt. Op de foto zie je mij met mijn zoontje tijdens het afscheidsrondje van mijn professionele carrière ijshockey.

Waarom eigenlijk ASSA ABLOY?

Omdat ik simpelweg zeer geïnteresseerd ben in elektronische en digitale slotsystemen.

Dat is goed om te horen, is veiligheid jouw drijfveer?

Je wilt dat klanten tevreden zijn, dat je hen de juiste beveiligingsoplossing hebt aangeboden. Als je een opdracht gegund krijgt, betekent het dat je goed je werk hebt gedaan.

Wat is jouw favoriete oplossing van ASSA ABLOY dan?

Dat is absoluut de VingCard Essence! Een mooie minimalistische inbouwoplossing voor hotelkamerdeuren.

Wat doe je als je thuis komt na een lange werkdag?

Back to Basic! Lekker genieten in ons strandhuisje in Zandvoort in de zomermaanden. In de winter houd ik mij het liefst bezig met ijshockey en andere sportieve activiteiten.