Veiligheid de basis; Hotel Mooirivier overtreft verwachtingen

/global/scaled/803x402x0x88x803x401/Other-VingCardElsafe-Image Archive-.com Archive-Press Releases-2019-house.jpg

Hotel & Congres Mooirivier in Dalfsen doet haar naam eer aan door de unieke ligging aan de Vecht en de moderne uitstraling. Door de jaren heen heeft het hotel verschillende renovaties ondergaan dat tot een top resultaat heeft geleid. En daar hoort uiteraard een veilig gevoel bij door het Classic RFID toegangssysteem van ASSA ABLOY. Hotel Manager Gerdi Snoeijer is trots.

Resultaat

Het hotel is al ontstaan in 1953 onder de naam Vechtstroom en heeft in 2008 de naam Mooirivier gekregen. “Ik ben een trots persoon”, zegt Hotel Manager Gerdi Snoeijer enthousiast. Het is een pracht bedrijf, door de continue ontwikkelingen van onze service hebben wij dit resultaat mogen bereiken”. Snoeijer is ruim 11 jaar betrokken bij de organisatie nadat zij aan de Hotelschool afstudeerde. Ze is haar carrière begonnen als Event Coördinator voor het voorbereiden van zakelijke meetings en congressen. “Het gezicht en contactpersoon die alles voor de zakelijke klant regelt. Toen was er bij Mooirivier al focus op persoonlijke aandacht en beleving”, aldus Snoeijer.

Overtreffen
Hotel Mooirivier staat bekend als de ultieme vergader- en congreslocatie voor de zakelijke markt waar mensen geïnspireerd raken. “Door de prachtige locatie aan het water en de beleving willen wij graag een bijdrage leveren aan persoonlijke groei”, vertelt Snoeijer. Niet alleen de zakelijke, maar ook de particuliere markt voelt zich thuis bij Mooirivier. Door het opvolgen van trends, ontwikkelingen van service en het toenemend toerisme in Nederland heeft het hotel steeds meer particuliere gasten gekregen. “Wij zijn gefocust op beleving. Het is belangrijk dat personeel oprecht geïnteresseerd is in onze klanten. We proberen altijd om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen.”

Veillig is basis
In veiligheid overtreft Mooirivier zeker haar verwachtingen, want “veiligheid is een basisbehoefte” aldus Snoeijer. “Een gast moet een veilig gevoel hebben, dat begint bij de parkeerplaats waar voldoende verlichting is en een portier die 24/7 bij de deur staat. Kamersloten moeten degelijk zijn en daarin kon ASSA ABLOY een mooie rol in vervullen met Classic RFID sloten.” Niet alleen het product zelf, maar ook het contact was essentieel. “Wij kregen een goed gevoel bij ASSA ABLOY, dat had te maken met het contact, de oplossingen, maar ook de referenties. Als we praten over online inchecken ( door middel van Mobile Access) is Gerdi Snoeijer er van overtuigd dat het een veilige oplossing is, maar dat het voor hun hotel belangrijk is om persoonlijke aandacht en gevoel van veiligheid te geven. “Wij vinden het belangrijk om na het inchecken nog even van de balie te komen en bijvoorbeeld een stukje mee te lopen met onze gasten. Gasten persoonlijk ontvangen blijft essentieel en relevant als het gaat om veiligheid en dat geeft een stukje vertrouwen.”